نیروهای عراقی پس از حملات هوایی، به محله حدباء و کفاءات الثانیه در شمال موصل نزدیک شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد: جنگنده های "ب52" ائتلاف بین‌المللی مواضع تروریست‌های داعش را در مزارع محله "حدباء" واقع در شمال موصل به شدت هدف قرار دادند و به این محله نزدیک شدند.

نیروهای امنیتی عراق پس از این حملات هوایی گسترده، به محله‌های حدباء و کفاءات الثانیه در شمال موصل نزدیک شدند.

در این حملات هوایی، دانشکده دندان‌پزشکی در دانشگاه موصل که محل تجمع تروریست های داعش بود هدف قرار داده شد. خبرهایی از هلاکت سرکرده های بارز داعش در این منطقه منتشر شده است.

نیروهای امنیتی عراق همچنین با تروریست های داعش در منطقه " عرکوب" به شدت درگیر شده‌اند و تلاش نیروهای عراقی برای ورود به محله حدباء ادامه دارد.

از سوی دیگر، نیروهای عراقی با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست های داعش در منطقه "وادی حجر" در ساحل چپ،  گروهی از عناصر خارجی تروریست ها را به هلاکت رساندند.

نیروهای پلیس فدرال عراق نیز منطقه " جدیده المفتی"  در جنوب موصل را از لوث عناصر داعش پاکسازی کردند.

سامی عارضی، فرمانده نیروهای ویژه عراق نیز اعلام کرد: با توجه به پیشروی نیروهای امنیتی عراق در ساحل چپ، احتمال زیاد این نیروهای در هفته آینده این منطقه را به صورت کامل از چنگ تروریست های داعش آزاد می‌کنند.

وی افزود: بیش از نیمی از مناطق ساحل چپ تاکنون آغاز شده است و  نیروهای عراقی در دومین مرحله عملیات خود در این منطقه پس از آزادسازی محله قدس، در تلاش برای هجوم به مواضع تروریست ها در محله های "مثنى، صديق، اثرية و جامعه" هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار