گلبدین حکمتیار در واکنش به کشته شدن دامادش در حمله طالبان به مهمانخانه نماینده پارلمان افغانستان اعلام کرد که عاملان این حمله به سزای عمل خود خواهند رسید.

عاملان حمله به مهمانخانه کابل به سزای عملشان می‌رسند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «حبیب‌الرحمان حکمتیار» پسر رهبر حزب اسلامی در مراسم یادبود از کشته‌شدگان خانواده «معلم میرولی» نماینده پارلمان افغانستان با خواندن پیام پدرش گفت: طالبان بدتر از گروه خوارج هستند.

وی افزود: در این اواخر در رسانه‌ها قاتلان و مزدوران خوارج خوانده می‌شوند اما باید بگویم که طالبان از خوارج بدتر هستند.

پسر گلبدین حکمتیار با خواندن پیام پدرش در خطاب به شرکت‌کنندگان این مراسم اظهار داشت که عاملان این حمله‌ها را به سزای اعمالشان خواهند رسید.

3 مهاجم مسلح انتحاری هفته گذشته به مهمانخانه معلم میرولی نماینده مردم هلمند در پارلمان افغانستان در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل حمله کردند که بر اثر آن سه محافظ امنیتی این مهمانخانه و پنج عضو خانواده «معلم میرولی بارکزی» کشته و هفت نفر زخمی شده‌اند.

«حبیب الرحمان حکمتیار» پسر رهبر حزب اسلامی نیز تایید کرده بود که در حمله به منزل «میرولی» نماینده پارلمان افغانستان، داماد آنها نیز کشته شده است.

طلوع نیوز نوشت: طالبان نیز مسئولیت  حمله به مهمانخانه نماینده پارلمان افغانستان و کشته شدن داماد حکمتیار را برعهده گرفته بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار