عضو شورای شهر کرمانشاه مهمان نوازی را ویژگی بارز کرمانشاهیان عنوان کرد و افزود: این ویژگی هر گردشگری را به خود جذب می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام رضا زین الدین گفت: در کنار همه آثار تاریخی و طبیعی، ویژگی برجسته که موجب جذب گردشگران است خصلت خونگرمی و مهمان نوازی مردمان این استان است.

زین الدین تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه از گذشته همواره به میهمان نوازی شهره بوده اند طوری که بخش اعظمی از فضای منازل قدیمی این شهر برای پذیرایی از میهمان اختصاص داده شده است.

زین الدین با اشاره به امنیت مطلوب شهر کرمانشاه شادی و نشاط را یکی دیگر از ویژگی های مردم کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مصداق این شادی و نشاط موسیقی استان کرمانشاه است که از سازها و آوازهای مختلف تشکیل شده و بسیار شادی آفرین و با نشاط شاست.

وی تصریح کرد: استان و بویژه شهر کرمانشاه همواره یکی از بهترین و شادترین برنامه ها را در نوروز دارد و در این زمینه همواره جز شهرهای برتر ایران بوده ایم و دعوت میکنیم از همه مردم ایران تا برای نوروز پذیرای آنها در استان و شهر کرمانشاه باشیم.

عضو شورای شهر کرمانشاه غریبه نوازی را از جمله دیگر ویژگی ها مردم کرمانشاه دانست و اظهار کرد: در دیار پهلوانان ظلم و زور وجود ندارد و افراد غریبه نیز مانند هر کرمانشاهی فرصت پیشرفت دارند.

زین الدین به چهارفصل بودن استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این امر موجب می شود تا در هر فصلی امکان مسافرت به استان کرمانشاه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه یک ایران کوچک به تمام معناست، گقت: تنوع قومی و قبیله ای و مذهبی در کرمانشاه بسیار است اما همه در کنار یکدیگر در صلح و صفا زندگی می کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.