برای دومین سال متوالی؛

همایش «کبوتر کوچه ما» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برای دومین سال متوالی همایش «کبوتر کوچه ما» را به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رسالت شهدا و بر انگیختن حس کنجکاوی و توجه آن‌ها نسبت به زندگی شهدایی که نام‌شان برکوچه یا محله‌ها گذاشته شده است برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این همایش ویژه اعضا مراکز کانون استان بود گفت: امسال دانش آموزان مدارس نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این همایش به مراکز کانون ارائه کنند.

زاهدی با بیان اینکه شیوه کار در فراخوان این همایش به نحوی است که کودکان و نوجوانان با هدایت مربیان و معلمان خود نسبت به جمع آوری اطلاعات در خصوص زندگی و شخصیت شهید کوچه یا محله خود اقدام می‌کنن، افزود: توجه به شیوه خلاق ارائه این اطلاعات در قالب یکی از فعالیت‌های کانون، در بازه زمانی ۱۵ دقیقه از مهمترین نکات است که اعضا و دانش‌اموزان باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: امسال این همایش با مشارکت استانداری، ادارات کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدسو صدا و سیمای استان برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال پس از فیلمبرداری از اجرای شرکت کننده(می‌تواند به صورت انفرادی یا در گروه ‌های سه نفره باشد) آثار خود را در قالب سی دی  تا تاریخ۱۰بهمن ۹۵ به آدرس دبیرخانه همایش  به آدرس ارومیه، خیابان والفجر۲، داخل پارک ملت، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.

درج مشخصات کامل شرکت کنندگان شامل نام و نام‌خانوادگی، سن، نام مدرسه یا مرکز فرهنگی هنری و شهر بر روی سی‌دی ضروری است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.