سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:در صورت برنگشتن تراویسا،تیم با هدایت مربی به کار خود ادامه می دهد و باشگاه شهرداری ارومیه تصمیم خاصی برای جذب سرمربی جدید ندارد.

بیژن فرج زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سفر سرمربی، مربی بدنساز و پاسور این تیم به علت پرداخت نکردن تعهدات مالی نیست چرا که آنها بیشترین مبلغ قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده اند.
بیژن فرج زاده اظهار کرد: بر اساس مذاکرات به عمل آمده با شهردار قرار بود که مابقی مبلغ قرار داد مربیان و بازیکن خارجی نیز تا چند روز آینده پرداخت شود.
وی بیان کرد: به هر ترتیب هنوز حضور مربیان و بازیکن خارجی تیم شهرداری ارومیه برای مسئولان باشگاه در هاله ای از ابهام است و امید داریم این مسئله به زودی حل و فصل شود.
وی ادامه داد: در صورتی که تراویسا در روزهای آینده به تیم والیبال شهرداری ارومیه باز نگردد، باشگاه شهرداری ارومیه تصمیم خاصی برای جذب سرمربی جدید ندارد و این تیم با هدایت مربی و کمک مربی به کار خود ادامه می دهد.

احد یوسفی در ادامه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:این سه نفر برای حضور در مراسم ژانویه و عید سال نو به کشور خود سفر کرده اند و به زودی به ارومیه باز خواهند گشت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی عصر فردا یکشنبه دیدار هفته پانزدهم خود را مقابل تیم خاتم اردکان برگزار می کند که سرمربی و پاسور اصلی خود را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.