بیشتر از ۷۵ درصد سریال تصویربرداری شده است و تا پایان سال حدود ۵۲ جلسه از تصویربرداری مانده است.

حجتحجت قاسم‌زاده اصل کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» گفت: بیشتر از ۷۵ درصد سریال تصویربرداری شده است و تا پایان سال حدود ۵۲ جلسه از تصویربرداری مانده است.

وی در ادامه در خصوص فضای سریال عنوان کرد: همان فضای ذهنی خودم است. قصه بیشتر امروزی است و دور از کارهای قبلی‌ام نیست. کار خروجی خوبی دارد و خوشبختانه با شرایط آرمانی در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» کار می‌کنم؛ چرا که گروه پشت دوربین و جلوی دوربین کسانی هستند که دوستشان دارم.
 
کارگردان سریال «یادآوری» در خصوص بازیگران سریال اظهار داشت: بازی‌های خوبی را در سریال شاهد هستیم. فرهاد قائمیان از جان و دل مایه گذاشته و نقش سختی را ایفا می‌کند. سید مهرداد ضیایی، حمید آذرنگ، مائده طهماسبی و بقیه بازیگران هم انرژی زیادی برای ایفای نقش می‌گذارند.

قاسم زاده در خصوص زمان برای پخش سریال تصریح کرد: نه تنها زمان پخش مشخص نیست؛ بلکه شبکه‌ای هم هنوز برای پخش سریال مشخص نشده است. وظیفه من تولید سریال است و به نظرم زمانی که کار خوب باشد، دیده می‌شود. سریال «یادآوری» از شبکه آی فیلم پخش شده، اما مخاطب خود را پیدا کرد. تنها اولویت من تمام کردن سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به بهترین شکل است.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار