خبرنگاری که اظهارات زننده ترامپ را فاش کرد، به مرگ تهدید شد

در پی تهدید خبرنگار واشنگتن‌پست، که اظهارات گستاخانه رئیس جمهور منتخب آمریکا را درباره زنان فاش کرده بود، این روزنامه برای خبرنگارش یک مشاور امنیتی استخدام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه هیل در مطلبی نوشت: در پی تهدید به مرگ علیه یکی از خبرنگاران روزنامه واشنگتن‌پست، این نشریه برای خبرنگارش یک مشاور امنیتی استخدام کرد. 

در این مطلب آمده است: یکی از خبرنگاران روزنامه واشنگتن‌پست پس از تهدید شدن در ماه اکتبر، با مقامات اف‌بی‌آی و مشاور امنیت خارجی دیدار کرد. 

«دیوید فارنتهولد» نوار ویدئویی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، را فاش کرد که در آن وی سخنانی زشت و زننده را درباره زنان به زبان آورده بود. 

کمی پس از فاش شدن این موضوع، این هفته یک خبرنگار دیگر این روزنامه ، یک تهدید مرگ دیگر علیه فارنهولد دریافت کرد و این موضوع سبب شد این روزنامه، یک مقام سابق مبارزه با تروریسم را برای مشاوره دادن به او در ارتباط با مسائل امنیتی استخدام کند. 

فارنهولد همچنین با مقامات اف‌بی‌آی و پلیس واشنگتن دیدار کرد. 

خبرنگاران پولتیکو نیز گفتند به سبب تهیه گزارش‌هایی درباره ترامپ نامه‌های تهدید به مرگ دریافت کرده‌اند. 

فارنهولد اذعان می‌کند هرگز فکر نمی‌کرد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی برسد. این خبرنگار گفت با وجود دریافت تهدید، همچنان به پوشش خبری ریاست جمهوری ترامپ خواهد پرداخت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار