زنجان،

ظرفیت دانشگاه آزاد برای توسعه در بخش پژوهش

جلسات هیات امنای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه گزارشی از عملکرد بودجه سال 96 از امروز شروع به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: جلسات هیات امنای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه گزارشی از عملکرد بودجه سال گذشته و همچنین تعیین بودجه سال 96 از امروز شروع به کار کرده است.
وی افزود: یکی از مشکلات اصلی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت حقوق و دستمزد به بیش از 100 هزار کارمند و عضو هیات علمی است، که قدرت توسعه زیرساخت ها و زیر بناها را کاهش می دهد.
میرزاده خاطرنشان کرد: از 2 میلیون و 500 متر مربع پروژه عمرانی نیمه تمام تاکنون یک میلیون و 800 هزار متر مربع به اتمام رسیده و به چرخه خدمات آموزشی و پژوهشی یا مالی و اداری درآمده است.
امروز بیش از هزار شرکت، هسته و واحد فناور، 105 مرکز رشد، 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی، 11 هزار کارگاه و آزمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که حدود 70 درصد مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در مدت 3 سال گذشته ایجاد شده است.
گفتنی است رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در4  سال اخیر رشد بسزایی داشته و امروز این دانشگاه توانسته از رتبه 750 چهار سال قبل در پایگاه ISI به رتبه 161 رسیده و جزو 200 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.