رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: وقتی مربی اخراجی از زمین بیرون نرود وظیفه کاپیتان تیم است که با پادرمیانی او را بیرون ببرد، در مورد اخراج دایی نیز باید کاپیتان نفت دخالت می کرد تا جو آرام شود.

کاپیتان نفت باید دایی را از زمین بیرون می‌برد / بازی ایران و مراکش برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اینکه موعود بنیادی‌فر در دیدار سپاهان و نفت تهران پس از اخراج علی دایی از جسارت لازم برای هدایت وی روی سکو‌ها برخوردار نبود گفت: در فوتبال هر کس وظیفه خاصی دارد مربی کار خود را انجام می‌دهد و داور هم کار خود را، داور وظیفه دارد حق را به حقدار برساند امیدوارم فوتبال ما روزبه‌روز حرفه‌ای‌تر شود اما اگر بنیادی‌فر جسارت نداشت چگونه دایی ر ا اخراج کرد؟! درصورتی که مربی پس از اخراج از زمین بیرون نرود وظیفه کاپیتان تیم است که با پادرمیانی او را بیرون ببرد به هر حال این مسائل جزو حواشی بازی‌ها است.

اصفهانیان درباره قضاوت داوران در دو بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: من دیروز در بازی تراکتور و ذوب‌آهن حضور داشتم و عملکرد هر دو را مثبت ارزیابی می‌کنم البته قبول دارم که اشتباهاتی در این دو دیدار وجود داشت.

اصفهانیان در مورد تکلیف برگزاری دیدار ایران و مراکش اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان فردا به امارات می‌روند و به امید خدا قرار است با مراکش یک دیدار دوستانه انجام دهند من هیچ اطلاعی از لغو بازی ندارم و بعید می‌دانم دیدار ایران و مراکش منتفی شود.

در جریان سفر تاج به زوریخ نبودم

عضو هیأت رئیسه فوتبال در مورد سفر مهدی تاج به زوریخ سوئیس گفت: من در جریان این سفر قرار نداشتم اما وظایف مدیریتی رئیس فدراسیون فوتبال مشخص است ما در مورد تصمیماتی که در هیئت رئیسه مطرح می‌شود نظر می‌دهیم اما در مورد سفرهای رئیس فدراسیون فوتبال نظری نداریم هرچند وی جزئیات این سفر را در اختیار اعضای هیئت رئیسه قرار می‌دهد. به تازگی نشست مثبتی با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم که جا دارد از نگاه مثبت وی به تمام رشته‌ها به خصوص فوتبال تشکر کنیم.

اصفهانیان درباره برگزاری کلاس داوران فوتسال اظهار داشت: با توجه به استاندارد نبودن سالن‌های فوتسال کشور ما، داورهای این رشته تحت فشار قرار دارند امیدوارم کیفیت‌ سالن‌های ما به حدی برسد که داورهای ما قضاوت بهتری داشته باشند. کلاس‌های امروز با حضور مدرسان بین‌المللی برگزار می‌شود و سطح بالایی دارد امیدوارم باشگاه‌های فوتسال سالن‌های استانداردی را برای برگزاری رقابت‌های این رشته انتخاب کند.

وی در مورد اعتراض برخی از داوران فوتسال نسبت به این موضوع که چرا باید کلاس داوران فوتبال در کیش برگزار شود و داوران فوتسال باید در آب و هوای نه چندان مناسب تهران شرکت کنند تصریح کرد: قرار بود داوران فوتسال را هم به کیش اعزام کنیم، زیرا وقتی هزینه‌های برگزاری کلاس در جزیره را برآورد کردیم متوجه شدیم برگزاری کلاس‌ها در تهران تفاوت چندانی با کیش ندارد اما متاسفانه شرایط فرستادن داوران فوتسال به کیش فراهم نشد.

رئیس کمیته داوران در مورد شایعه درگیری یکی از کمک‌داور ها با رئیس دپارتمان داوری گفت: با کامرانی‌فر در مورد این موضوع صحبت کردم وی اعلام کرد یک کمک داور شهرستانی اعتقاد به تضییع شدن حقش داشت اما هیچ درگیری رخ نداده است حتی از علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری کردم اما او هم اعتقاد داشت درگیری رخ نداده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار