رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فیلم‌های امسال در یک یا نهایتاً دو سالن متمرکز می‌شوند که تا الآن مجوز یک سالن را بیشتر نگرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا دهقانی  در رابطه با حضور جشنواره فیلم فجر امسال در اصفهان اظهار کرد: اصفهان نیز مانند بقیه استان‌ها در جشنواره امسال حضور دارد و اساس کلی کار یک برنامه سازمان‌دهی شده از طرف سازمان سینمایی کشور با مشارکت استان‌ها است.

وی در رابطه با سالن‌های اکران کننده فیلم در جشنواره امسال عنوان کرد: چند سالن سینما به صورت کاندیدا معرفی کردیم و منتظر هستیم تا از تهران تائید سالن‌هایی که اکران کننده فیلم‌های جشنواره هستند را بگیریم؛ فیلم‌های امسال در یک یا نهایتاً دو سالن متمرکز می‌شوند که تا الآن مجوز یک سالن را بیشتر نگرفته‌ایم اما در صدد هستیم که سالن‌های بیشتری را برای این کار دخیل کنیم.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هزینه‌های سال گذشته جشنواره را ما متحمل می‌شدیم که هنوز بابت این جریان بدهکار هستیم؛ پول بلیت‌ها حداقلی از هزینه سالن‌ها را تأمین می‌کرد و با کمک شهرداری، حوزه هنری و بخش خصوصی هزینه‌های سال گذشته را مدیریت کردیم اما در رایزنی با سازمان سینمایی مطرح شد درست نیست استان‌ها به این شیوه عمل کنند زیرا استان‌ها برای این کار بودجه در اختیار ندارند.

وی در رابطه با استاندارهای سینماهای اصفهان برای اکران فیلم‌ها اظهار کرد: استاندارد برای سالن‌های اکران کنند ظرفیت بالای 500 نفر سالن است که سالن‌های سینمایی اصفهان استانداردهای لازم برای اکران فیلم‌ها را دارند به طور مثال پردیس سینمایی چهارباغ، سالن نو فلسطین، سینماهای سیتی‌سنتر،سالن سوره حوزه هنری و... چنین شرایطی را دارند.

دهقانی مطرح کرد: امسال خرید بلیت کاملاً اینترنتی انجام می‌شود و خرید تنها از سایت سینماتیکت صورت می‌پذیرد، به شکلی که نقشه سینماها در سایت قابل مشاهده است، صندلی‌ها توسط افراد انتخاب می‌شوند و پر یا خالی بودن سانس‌ها نیز قابل مشاهده خواهد بود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار