معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه در مشهد دچار حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رضایی افزود: بامداد امروز با مشاهده دود و آتش از طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه واقع در خیابان فدائیان اسلام و اعلام آن به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان 5 ایستگاه شماره 32،24،2،44و 4 را به همراه تجهیزات اطفایی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم حضور ساکنین در منزل این آتش‌سوزی در شرایط توسعه به آتش نشانی اعلام شدگفت: کانون آتش‌سوزی یکی از اتاق های منزل مسکونی در طبقه دوم این ساختمان سه طبقه بود که با توجه وجود اقلام قابل اشتعال موجود در اتاق آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به دیگر قسمت های منزل بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهدافزود: با توجه به انتشار دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در طبقات فوقانی منزل گروه‌های اعزامی به محل حادثه بی‌درنگ به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم عملیات تهویه دود و سرچ را انجام دادند.

آتشپاد سوم رضایی با بیان اینکه نیمی از این منزل حدوداً 100متری دچار آتش سوزی شد، تصریح کرد: دود ناشی از آتش از طریق داگت به طبقه فوقانی رسیده بود.

وی با تاکید بر اینکه اطفای حریق مذکور در دقایق اولیه حضور آتش نشانان و قبل از پیشروی بیشتر انجام پذیرفت، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در بر نداشت و تنها موجب بروز خسارات مالی گسترده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی را نیازمند بررسی های بیشتر اعلام کرد، گفت: در بررسی های اولیه مجاورت بخاری روشن با اقلام قابل اشتعال نظیر رختخواب و فرش علت بروز این آتش سوزی گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار