معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در ۴۸ ساعت گذشته یک تن بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در این استان جان خود را از دست داد و ۸ تن مصدوم شدند که ۳ تن آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  فراهانی گفت: در حادثه اول خروج لوله بخاری و هم استفاده از اجاق خوراک پزی برای تولیدگرما یک آقا حدود 40 ساله در محل فوت کرده و خانمی 35 ساله به علت طولانی‌شدن زمان مسمومیت دچار عوارض آسیب مغزی شد که توسط پرسنل اورژانس همراه با عملیات احیاء به یکی از بیمارستان‌های قم منتقل شد.


وی تصریح کرد: در حادثه دوم در حسینیه‌ای در یکی از بخش‌های استان به علت خروج لوله بخاری 6 تن مصدوم شدند که یک تن به علت شدت مسمومیت توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حادثه سوم یک خانم به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در منزل دچار کاهش سطح هوشیاری شد که با حضور به‌موقع اورژانس 115 به بیمارستان انتقال داده شد.


به گفته فراهانی، از زمان شروع سرما در استان قم تاکنون 10 تن به علت مسمومیت باگاز co جان خود را از دست دادند و بیش از 80 تن نیز به تناسب میزان درجه و شدت مسمومیت یا در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند و یا به مراکز درمانی منتقل شدند.



انتهای پیام/ح
برچسب ها: گاز گرفتگی ، قم ، فوت ، مسمومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار