دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: رژیم آل خلیفه در مقابل اراده مردم بحرین تسلیم شده است.

رژیم آل خلیفه  در مقابل اراده مردم بحرین تسلیم شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایت الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شیخ نمر که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به جایگاه والای شیخ نمر عنوان داشت: جریان حق با جریان باطل در تاریخ همیشه در ستیز بوده است. 

وی افزود : ستیز بین حق و باطل نهایتا به نفع جبهه حق رقم خواهد خورد. 

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه فشار بر مجاهدان راه حق افزایش می باید اما  اهل حق نهایتا پیروز می شوند، یادآور شد: سنت خدا چنین است و نهایتا حق بر باطل پیروز می شود. 

ایت الله اراکی تاکید کرد: مجاهدان حق برای پیروزی نباید دست از جهاد بردارند،حاکمیت اهل حق بدین معناست که راه آن ها راه حاکم می شود و شرط این پیروزی صبر است. 

وی گفت: مردم بحرین باید امروز صبر کنند چرا که پیروزی آن ها قطعی است. 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه اگر مردم در یمن و بحرین و عربستان صبر کنند و با طاغوت مقابله نمایند، پیروز خواهند شد.  

وی ادامه داد: اعتماد بر دشمن، ذلت و خواری را در پی دارد، ما در نبرد سنگین با دشمن هستیم، هر چند که نبرد ما نظامی نیست اما یک نبرد سنگین فرهنگی داریم که در این عرصه نباید به حمایت دشمن متکی باشیم. 

آیت الله اراکی با اشاره به لزوم مقابله با دشمنان و عدم تبعیت از کافران گفت: اگر خدا شما را به حال خود واگذار کند ذلیل و خوار می شوید و زیر لگدهای دشمن له خواهید شد، اعتماد بر خدا شرط پیروزی است. یک امت مقاومی که امید و اعتماد به خدا دارد قطعا پیروز خواهد شد.

 ادامه داد:  در مقابل اراده مردم بحرین، رژیم ال خلیفه تسلیم شده است. 

وی افزود : ملت ایران به این نتیجه رسیده اند که امریکا نمی تواند اقدامی انجام دهد و این نشان دهنده صبر و مقاومت ما و شکست خوردن دشمن است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار