4 میلیارد و 650 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان اردکانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ يدالله مروتی مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان اردکان با بیان اینکه طی9 ماهه نخست سال جاری ‎4 ميليارد و 650 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد، گفت: پرداخت کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت در راستای کمک به اقتصاد خانواده‌ است که یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین به منظور بهره‌مندی بیشتر مددجویان از امکانات رفاهی امداد، در طول سال در قالب بن نقدی و بن کالا و پرداخت موردی و غیرو خدمات گوناگونی به این خانواده‌ها ارائه می شود.

وی گفت: هم اکنون 845 خانوار تحت حمایت به تعداد یکهزار و 196 نفر از خدمات کمک معیشت کمیته امداد در شهرستان اردکان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف تحت پوشش این نهاد متنوع هستند، اظهار کرد : مددجویان تحت پوشش به دو گروه شهری و روستایی تقسیم شده که در این خصوص 563 خانوار 801 نفر شهری و 282 خانوار 395 نفر روستایی هستند.

مروتی با اشاره به اینکه علاوه بر پرداخت کمک معیشت به مددجویان کمک‎های دیگری نیز در قالب موردی، اطعام، کفاره غیر عمد، کفاره عمد، اکرام به این خانواده‎ها پرداخت می‎شود، تصریح کرد: بیش از 915 خانوار در قالب هزار و 832 نفر از خدمات این نهاد طی 9 ماهه سال جاری بهره‎مند شدند.

لازم به ذکر است: که بیش از 33 درصد از مددجویان تحت حمایت امداد اردکان در مناطق روستائی و مابقی در مناطق شهری ساکن هستند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.