طول شبکه های توزیع برق در مازندران 11 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهندس قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت : در سه سال گذشته 859 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 531 کیلومتر شبکه فشار متوسط در حوزه توزیع برق مازندران احداث شد .

وی با بیان اینکه 39 کیلومتر بطور متوسط ماهانه به شبکه های توزیع برق مازندران افزوده شد افزود: 24 کیلومتر این میزان به شبکه های فشار ضعیف و 15 کیلومتر به شبکه های فشار متوسط اضافه شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش 17 درصدی تعداد ترانسفورماتورهای حوزه توزیع برق مازندران در این مدت خبر داد و گفت : در این مدت سه هزار و 733 دستگاه با قدرت 313 هزار و 70 کیلوولت آمپر به ظرفیت ترانس های حوزه توزیع برق مازندران افزوده شده است.

مهندس قاسم شهابی افزود: به طور متوسط ماهانه 104 دستگاه با ظرفیت هشت هزار و 696 کیلوولت آمپر به تعداد و ظرفیت های ترانسفورماتور افزوده شده است .

وی گفت : 157 هزار و 226 مشترک به تعداد مشترکان این شرکت در سه سال گذشته افزوده شده که نسبت به مدت مشابه 10 درصد رشد داشت و بطور متوسط ماهیانه هشت هزار و 696 مشترک به تعداد مشترکات این شرکت افزوده شده است .

وی افزود : در این مدت 28 روستای زیر 20 خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده اند که به طور متوسط ماهانه یک روستای زیر 20 خانوار بهره مند و رشد یک درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.