معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشورگفت: میزان کالای قاچاق از 25میلیارد دلار در اقتصاد کشور اکنون به 15میلیارد دلار کاهش یافته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جواد فرشباف معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی در آیین تودیع  ومعارفه مدیران اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: رشد منفعت گرایی در جامعه و بی  توجهی به منافع گروهی باعث رواج قاچاق، عرضه کالاهای با کیفیت پایین و کپی برداری در بازار  شده است.

 وی گفت: افزایش تولید داخلی و حمایت از مصرف کننده دو برنامه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به  کمبود نیرو در سازمان تعزیرات حکومتی افزود: امسال 750نفر از طریق آزمونهای سراسری و داخلی استخدام شدند و سال ِآینده نیز 350نفرجذب سازمان تعزیرات حکومتی در کشور خواهند شد.
 
حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان هم در این مراسم گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با کمبود نیروی انسانی توانایی مبارزه با قاچاق کالا را ندارد.

حجت الاسلام اکبری افزود: در مبارزه با قاچاق، توجه به قاچاق های کلان و سازمان یافته از طریق مبادی رسمی است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی هرمزگان هم در این آیین گفت: از ابتدای سال 94تاکنون بیش از هشت هزار پرونده به ارزش 3هزار میلیارد تومان در هرمزگان مختومه شده است.

روح الله آبداریان افزود:60 درصد از این پرونده ها کمتر از 10میلیارد تومان ارزش داشته است.

در پایان مراسم مرتضی مدنی به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.