تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 12 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار شد و بازهم مربی بدنساز انگلیسی تیم از تمرین دادن به بازیکنان این تیم خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 12 در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شد.

با توجه به ممانعت مسئولان ورزشگاه آزادی از حضور هواداران،فقط اصحاب رسانه می توانند در تمرین امروز حضور پیدا کنند.

تمرین آبی پوشان از دقایقی پیش آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به گرم کردن بدن های خود پرداختند.

کاوه رضایی پس از سه روز غیبت در تمرین استقلال حاضر شد.طبق گفته مسئولان این بازیکن به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نمی کرد،اما بحث هایی درباره حضور این بازیکن در یک تیم چینی هم شنیده می شد.

بازیکنان استقلال در قالب چهار تیم به فوتبال گل کوچک پرداختند.

نصراله عبدالهی و بهتاش فریبا نظاره‌گر تمرین امروز بودند.

دروازه‌بانان تیم استقلال زیر نظر مربیان به تمرین اختصاصی پرداختند.

استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی استقلال به مانند روزهای گذشته در محل تمرین حضور داشت، اما باز هم در گوشه‌ای تنها نظاره‌گر تمرین بود

امین حاج‌محمد، آرش افشین و امید ابراهیمی غایبان تمرین بودند. جدایی حاج‌محمد و افشین از استقلال قطعی شده و ابراهیمی هم در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

در حالی که بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال مرور تاکتیک های تیمی بودند،کاوه رضایی به صورت اختصاصی به دویدن و کارهای سرعتی پرداختند.

مرحله سوم تمرین استقلال به انجام کارهای ترکیبی و اختصاص داشت. در این بخش بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر محمد خرمگاه به ارسال روی دروازه و دفع توپ توسط مدافعان مشغول شدند و گروه دیگر زیر نظر علیرضا منصوریان به انجام کارهای هجومی پرداختند.

گزارش تمرین استقلال/بازگشت کاوه پس از 3 روز غیبت به تمرین آبی ها

ادموند اختر پیشکسوت باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود.

در مرحله چهارم تمرین بازیکنان استقلال به دو تیم تقسیم شدند و به انجام بازی فوتبال پرداختند. در این بازی محدودیت پاسکاری وجود داشت. منصوریان نظارت ویژه ای روی این تمرین داشت.

حدود 30 هوادار در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی عملکرد بازیکنان استقلال را نظاره می‌کردند.

در حالی که تمرین استقلالی ها به پایان رسیده است ،امید نورافکن زیر نظر یکی از اعضای تیم به استارت زدن و تمرینات سرعتی مشغول است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار