کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان استان تا روز چهارشنبه هفته جاری با جوی به نسبت ناپایدار همراه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسکریان  افزود: بر پایه آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای،با گذر امواج ناپایدار از روی استان تا اواخر امروز، افزایش ابر و بارش برف و باران در مناطق غربی و احتمال بارش های پراکنده در سایر نقاط استان وجود دارد و برای روزهای آینده نیز وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی ادامه داد: تا 24 ساعت آینده شاهد کاهش دما بین 3 الی 5 درجه سانتی گراد خواهیم بود.
وی گفت: هوای کلانشهر اصفهان، فردا سه شنبه کمی تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و برای روز چهار شنبه صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
علی عسگریان، سردترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت گذشته را بویین و میاندشت، فریدونشهر و خوانسار با یک درجه سانتیگراد اعلام و یادآور شد: این در حالی است که طی همین مدت شهر چوپانان با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر بعنوان گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
به گفته وی، در همین مدت دمای شهر اصفهان بین 5 تا 18 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
علی عسگریان با بیان اینکه در فریدونشهر دو سانتیمتر برف باریده است، گفت: میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرهای فریدونشهر، خوانسار، بویین و میاندشت، داران، چادگان، گلپایگان، چوپانان، برزک، علویجه، میمه، نطنز و دهق به ترتیب 11.9 ، 7.8 ، 6.5، 5.7، 5.5، 2.5، 2.4، 1، 1، 0.8 ، 0.1 و 0.1 میلیمتر گزارش شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار