عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو از سر دلسوزی برای تیم پرسپولیس اظهاراتی مطرح کرده و منظور خاصی نداشته است.

محمدرضا زادمهر درباره احضار برانکو به کمیته انضباطی بابت مصاحبه هایش علیه کی روش در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برانکو همواره حامی تیم ملی بوده و بازیکنان را در اختیار کی روش قرار داده است. حمایت از تیم ملی وظیفه همه باشگاه ها است و باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. 

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم برانکو منظوری نداشته و از سر دلسوزی برای تیم پرسپولیس اظهاراتی مطرح کرده است. دعوت 7 بازیکن ما به تیم ملی باعث شده که تیم ما بدون بازیکنان اصلی اش تمرین کند و ملی پوشان بعد از بازگشت با دیگر بازیکنان هماهنگ نیستند  و این موضوع مشکلاتی برای آماده سازی تیم فراهم می کند. به هر حال باشگاه از برانکو حمایتهای لازم را می کند.

زادمهر درباره وضعیت طاهری در باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد از طریق راهکارهای قانونی شرایط را برای ادامه فعالیت طاهری در باشگاه فراهم کند. من هم از طریق رسانه ها شنیدم که قرار است پستی هم ردیف معاونان باشگاه به طاهری داده شود تا مشکل بازنشستگی اش برطرف شود. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس بیان کرد: برانکو لیست بازیکنان مدنظرش داده است و باشگاه طبق لیست با بازیکنان و باشگاه ها مذاکره می کند و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان هر چه سریعتر مشکل قانونی طاهری حل کند تا وی بتواند بدون مشکلی به فعالیت خود در باشگاه ادامه بدهد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار