آذر امسال 239 هزار و 400 نخ سیگار به ارزش ریالی190 میلیون و 730 هزار ریال در شهرستان تکاب کشف شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به عملکرد ماه آذر این اداره اظهار داشت: در این زمینه ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان تکاب، بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان فنی معادن انجام شد.

توحید شریفی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 880 مورد بازرسی صورت گرفت و پرونده‌های متشکله 9 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 9 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 190 میلیون و 730 هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در آذر ماه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 255 واحد بوده و تعداد پرونده یک مورد و ارزش ریالی پرونده‌ متشکله نیز دو میلیون و320 هزار ریال برآورد شده است.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این باره در بخش امور فرش علاوه بر صدور سه فقره کارت قالیبافی، 38 فقره نیز تمدید شد.

شریفی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در آذر ماه امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 38مورد بازرسی صورت گرفته و یک مورد گزارش کشف شد و از سوی دیگر در حوزه قاچاق این شهرستان، 239 هزار و 400 نخ سیگار به ارزش ریالی190 میلیون و 730 هزار ریال کشف و منجر به تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.