رئیس کمیته آبهای خروشان فدراسیون قایقرانی گفت:برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا با یک برنامه منسجم رو به جلو حرکت می کنیم.

اشرف:برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با یک برنامه منسجم پیش می رویم کتایون اشرف در گفتگو  با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  جوان اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی نوجوانان اسلالوم متوقف شده است و تیم بزرگسالان در حال تمرین هستند تا آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به دست بیاورند.
 
وی افزود: اگرچه تمرکزمان روی تیم نوجوانان است اما باید برای ارتقا بقیه تیم ها در یک برنامه ریزی منسجم پیش برویم و در حال حاضر تیم بزرگسالان اسلالوم با 4 پاروزن مرد و یک قایقران دختر در اردو به سر می برند.
 
اشرف در خصوص اینکه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در نهایت چند پاروزن اعزام می شوند خاطر نشان کرد: از تیم جوانان 4 پسر و 2 دختر را برای حضور در رقابتهای آسیایی اعزام خواهیم کرد و از تیم بزرگسالان 2 پاروزن پسر و یک دختر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
 
رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی در خصوص میزان امیدش به قایقرانان برای کسب مدال تاکید کرد: ما با پافشاری زیاد به کسب تجربه در این مسابقات علاقمند هستیم اما در مجموع اگر بخواهم در خصوص کسب مدال میزان امیدم را بیان کنم باید بگویم که خیلی امیدوار هستم.
 
وی در ادامه عنوان کرد:البته باتوجه به اینکه فدراسیون قایقرانی کشور تمرکز را بر روی تیم های نوجوانان و جوانان گذاشته است، برنامه خوبی در پیش داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار