به منظور بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویی در کرمان بیش از 73 میلیارد ریال طی ۹ ماهه امسال هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی حاجی پور، سرپرست تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه یکی از فعالیت های اصلی کمیته امداد تامین مسکن برای مددجویان ومحرومان است، گفت: ۷۳ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۷۴۵ هزار ریال طی ۹ ماهه امسال در سرفصل های مختلف مسکن مددجویان استان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۷ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال در ۹ ماهه امسال برای احداث، خرید و کمک به تکمیل مسکن شهری مددجویان از محل منابع دولتی و امدادی هزینه شده است، افزود: این میزان هزینه برای احداث ، خرید و تکمیل ۲۵۲ واحد مسکن مددجویی پرداخت شده است.
حاجی پور خاطر نشان کرد: ۱۴ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال اعتبار نیز در ۹ ماهه امسال به منظور کمک به تعمیر، تکمیل وبازسازی هزار و ۹۱ واحد مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی و امدادی هزینه شده است.
وی کمک به تکمیل ۷۲ واحد مسکن نیمه تمام مددجویان روستایی به مبلغ بیش از ۳۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در ۹ ماهه امسال توسط حوزه مسکن در استان ذکرکرد و یادآورشد: هزار و ۳۸۳ واحد مسکن مددجویی نیز طی این مدت با اعتباری بیش از ۳۹ میلیارد ریال بهسازی و مقاوم سازی شده است.
حاجی پور تعداد خانوارهای شهری فاقد مسکن در استان را هزار و 600 خانوار اعلام کرد و افزود: ۸۰۰ خانوار روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز فاقد مسکن هستند.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: اختصاص ، مسکن ، مددجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار