فرماندار تهران گفت: تقاضای ما از خیّرین، کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست است تا آن‌ها بتوانند مانند بقیه مردم زندگی کنند.

به برکت انقلاب اسلامی اقدامات فراوانی در جهت محرومیت‌زدایی صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در آیین افتتاحیه رسمی مرکز نیکوکاری دو کوه سپاه محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: موضوع طلاق در کشور بسیار نگران‌کننده است و در کنار تصادف باعث به وجود آمدن خانواده‌های بی‌سرپرست می‌شود و این خانواده‌ها نیاز به حمایت دولت و مردم دارند و ما از خیرین تقاضا داریم خانواده‌های بی‌سرپرست را کمک کنند تا آن‌ها نیز بتوانند همانند مردم در جامعه زندگی خوبی داشته باشند.

وی با عنوان اینکه نام دوکوه یادآور دوران دفاع مقدس است، افزود: قطعاً به برکت این نام، اقدامات بسیار خوبی در زمینه کمک به محرومان و نیازمندان انجام خواهد شد و به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات فراوانی در جهت محرومیت‌زدایی صورت گرفته و نهادهایی که امام(ره) تشکیل دادند خدمات بسیار مفیدی را به مردم ارائه کردند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بسیج مستضعفین در مقابل دشمنان اسلام در سوریه، عراق و لبنان ایستاده است و اهداف دین اسلام را دنبال می‌کند. 

کمیته امداد امام خمینی(ره) به فرمان امام برای خدمت‌رسانی به مردم تشکیل شد که اقدامات بسیار ارزنده‌ای به مردم داشته است.

فرهادی، ضمن تشریح خدمت‌رسانی به مردم توسط خیّرین، گفت: در جنگ تحمیلی و زلزله بم، خیّرین بیشترین خدمت را به مردم در زمینه‌های مسکن، بهداشت، درمان و دیگر زمینه‌ها داشتند و نتیجه کار خیّرین قطعاً در آخرت توسط خداوند متعال به آن‌ها اعطا خواهد شد و آن‌ها نتیجه اقدامات خود را خواهند دید.

فرماندار تهران، افتتاح مرکز نیکوکاری دوکوه را عملی شایسته دانست و افزود: این اقدامات باید توسعه یابد هرچند نیاز است از طریق این مراکز در جامعه بیشتر شود و نتیجه آن خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان و نیازمندان است.

فرهادی به موضوع متکدیان شهر تهران اشاره کرد و گفت: مردم ما نباید به متکدیان شهر کمک کنند چراکه باعث می‌شود آن‌ها کارهای خود را ادامه دهند و در این راستا چاره کار، ساماندهی متکدیان توسط کمیته امام خمینی(ره) است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار