اردبیل؛

شناسایی 30 ورزشکار اردبیلی برای کسب مدال در مسابقات آسیای ۲۰۱۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حدود ۳۰ ورزشکار از استان اردبیل که قابلیت کسب مدال در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ را دارند شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه مشترک با روسای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و امور بانوان شمال غرب کشور در شهرستان سرعین اظهار داشت: برگزاری کارگروه ورزشی استانهای شمال غرب کشور کمک شایانی به توسعه ورزش قهرمانی در استانهای شمال غرب کشور می‌کند، چرا که این استانها از ظرفیتها و قابلیتهای بسیار زیادی در حوز ورزش و نیز ورزشکاران بسیار مستعدی برخوردار هستند.

وی افزود: ممکن است که یکی از استانهای شمال غرب در بحث ورزشکاران مستعد از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و استان دیگر در حوزه آموزش دارای مربیان و اساتید باتجربه باشد که باید سعی کنیم کم و کاستیها را به کمک یکدیگر برطرف سازیم و از ظرفیت‌های این استانها در راستای توسعه ورزش در شمال غرب کشور استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در رابطه با آمادگی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، برگزاری اردوهای مشترک در بین استانهای شمال غرب کشور بسیار مفید و حائز اهمیت است که در این رابطه می‌توانیم با برگزاری اردوهای متعدد آمادگی ورزشکاران را برای حضور در این مسابقات ارتقا دهیم.

بهتاج تصریح کرد: حدود 30 ورزشکار از استان اردبیل شانس کسب مدال از مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را دارند که برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری اردوها و تمرینات ورزشکاران در حال انجام بوده که امیدواریم با حمایتهای مسئولان مربوطه و همت خود ورزشکاران بتوانند مدالهای رنگی در این مسابقات آسیایی برای استان کسب کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.