در حالی كه تیم والیبال صالحین ورامین اوضاع نابسامانی دارد،سرمربی این تیم هم از ادامه حضور روی نیمكت این تیم امتناع كرد.

تیرخلاص بر پیكره صالحین/ سرمربی هم قهر كردبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال ایران همیشه آبستن اتفاقاتی عجیب و غریب است، اتفاقاتی كه اغلب به نحوه تیم‌داری و اصرار بی جای برخی‌ها برای حضور در این مسابقات برمی‌گردد.

محمدرضا داورزنی در جلسه قرعه‌كشی لیگ برتر والیبال عنوان كرده بود تیم‌هایی كه بضاعت مالی نداشته باشند به هیچ عنوان اجازه حضور در مسابقات را ندارند، با این تفاسیر به نظر می‌رسید با توجه به اولتیماتوم جدی داورزنی این فصل از لیگ شاهد رخدادهای غیرحرفه‌ای نباشیم. حضور تیم صالحین ورامین از همان روزهای باقیمانده به آغاز مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و این جریان تا جایی پیش رفت كه این تیم در هفته نخست به دلیل ارائه ندادن تسویه حساب مالی به فدراسیون اجازه بازی پیدا نكرد.

اتفاقی كه واضح بود این تیم امسال با مشكلات عدیده وارد لیگ شده است و دیر یا زود اثرات مخربش آشكار خواهد شد، صالحین در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی كسب كرد اما خبرهایی درباره پرداخت نکردن پول به بازیكنان و مشكلات پیرامون این تیم جسته گریخته به گوش می‌رسید.

تا این كه در هفته ابتدایی دور برگشت در حالی كه ورامینی‌ها باید در تهران به مصاف پارسه می‌رفتند، بازیكنان این تیم به دلیل دریافت نکردن پول، حاضر به حضور در سالن مسابقه نشدند و این دیدار لغو شد. برگزار نشدن این دیدار شائبه حذف این تیم از مسابقات را ایجاد كرد اما با میانجی گری مسئولان ورامین، به لیگ بازگشت. اما چه بازگشتی؟حالا دیگر ستاره‌های این تیم مانند امیرحسینی، مصطفی‌وند و ... به تیم‌های دیگر پیوسته بودند و این تیم متحمل 2 شكست پیاپی كه البته قابل پیش‌بینی بود، شد.

تیر خلاص زمانی به پیكره تیم صالحین اصابت كرد كه محمد تركاشوند سرمربی این تیم حاضر به ادامه همكاری نشد. در حالی كه هفته گذشته مسئولان تیم صالحین عدم حضور تركاشوند روی نیمكت را بیماری این مربی عنوان كرده بودند اما تركاشوند مدعی شد كه دیگر علاقه‌ای به ادامه حضور در این تیم را ندارد البته برخی‌ها حضور نیافتن تركاشوند در تمرینات تیم صالحین را موقتی می‌دانند.

وقوع این اتفاقات در لیگ رشته‌ای مانند والیبال واقعا ناراحت‌كننده است. رشته‌ای كه مدت‌هاست مسیر حرفه‌ای شدن در پیش گرفته و راهش را از خیلی رشته‌ها و فدراسیون‌های دیگر جدا كرده است چرا باید در برگزاری مسابقات لیگ اینچنین عمل كند؟ از طرفی سوالی كه مطرح می‌شود این است كه چرا برخی ‌تیم‌ها علاقه ‌دارند به هر قیمتی در لیگ باشند آن هم در حالی كه از لحاظ مالی در مشكلات عدیده غوطه‌ور هستند؟



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار