مدیرعامل آبفار استان کرمان به بررسی و رفع مشکلات آب شرب روستایی در منوجان پرداخت.

مصرف بی‌رویه آب مهمترین دلیل مواجه با کم آبی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، علی رشیدی مدیرعامل آبفار استان کرمان عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی و وضعیت آب در روستاهای منوجان به بررسی و رفع مشکلات آب شرب روستایی در منوجان پرداخت.

مدیرعامل آبفار استان کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی و اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در شهرستان و وضعیت چاه‌ها که با کمبود آب مواجه هستند، بیان داشت: شاید بتوان از مهمترین دلایل مواجه با این وضعیت را به نوعی مصرف بی‌رویه آب عنوان کرد.

وی بیان داشت: از این رو باید برای مقابله با این بحران، به مباحث فرهنگسازی و آگاهی بخشی با همکاری مردم بیش از پیش توجه کرد.

حسین صادقی فرماندار منوجان در این دیدار با رضایت از خدمات آبفار در شهرستان بر رفع کمبود آب شرب در بعضی از روستاها تأکید کرد و گفت: خشکسالی چند‌ ساله بر روی کمیت و کیفیت آب اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: کیفیت آب شرب تحویلی به مشترکان روستایی، همواره خط قرمز آبفار محسوب می‌شود و به منظور تأمین آب شرب بعضی از روستا‌ها به ماشین‌آلات و تانکر سیار نیاز است.


همچنین رضا زارعی رئیس آبفار منوجان نیر بیان داشت: مشکلات عمده شهرستان منوجان کمبود آب چاه‌ها است که در اکثریت روستاها چاه‌ها نیاز به کف شکنی دارند.

وی افزود: در بعضی از روستاها شبکه انتقال آب فرسوده وجود دارد که به اعتبارات لازم برای اجرای تعویض شبکه فرسوده نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات آبفار منوجان کمبود نیروی انسانی است که در این زمینه همت مسؤولین را می‌طلبد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، منوجان ، آبفار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار