لرستان؛

اجرای 8 طرح آبرسانی در روستاهای بروجرد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت:8 طرح آبرسانی در 9 ماه نخست امسال در روستاهای بروجرد اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛عبدالرضا عبدی اظهار داشت : در۹ ماهه نخست امسال هشت طرح آبرسانی درقالب ۲ مجتمع ۱۶روستایی و ۶ طرح تک روستایی در این شهرستان اجرا شده است.
وی گفت : در راستای اجرای این طرح ها یک حلقه چاه دستی در روستای قلعه محمد ضیا تجهیز و یک حلقه چاه نیز در روستای چم صیدی حفرشده است.

مدیرآب وفاضلاب روستایی بروجرد افزود: همچنین در سال جاری چهار باب ایستگاه پمپاژ احداث، اجرای طول ۲هزار و ۵۳۰ مترخط برق، ۱۰ باب مخزن بتنی و سیمانی به حجم یک هزار و۶۵۰ متر مکعب احداث، ۴۷کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، احداث حوضچه و نصب شیر آلات ۲۹ باب و بهسازی یک دهنه چشمه در روستای ونایی توسط آب وفاضلاب روستایی انجام شده است.

عبدی بیان کرد: در این مدت ۲۸۹مشترک جدید به مجموع آب وفاضلاب روستایی اضافه و ۱۰۲ دستگاه کنتور جدید نصب و ۵۰۰ دستگاه کنتورمعیوب نیز تعویض شده است.

وی با اشاره به نصب و پلمپ ۶۱۳عدد، شناسایی ۱۶۳ انشعاب غیر مجاز اضافه کرد: ۹۷ مورد تبدیل پرونده غیر مجاز به مجاز توسط آب وفاضلاب روستایی بروجرد انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بروجرد ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون طرح پایش در چهار روستای کیوره، بزازنا، بوریاباف و چهاربره اجرا شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۸۴ روستای دارای سکنه شهرستان بروجرد ۱۲۷ روستا با ۲۲ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت می باشند.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار