سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: احترام تمامی موسپیدان کشتی بر من واجب است و هدفم چیزی جزء اعتلای کشتی فرنگی ایران نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: از زمانی که وارد گود گشتی شده ام، اخلاق مداری و احترام به پیشکسوت را سرلوحه کار خود قرار دادم و اگر موضوعات فنی مطرح می شود صد در صد قصد بی احترامی به این عزیزان نبوده است.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: از تمامی نقدهای سازنده برای پیشبرد اهداف خود استقبال می کنم چراکه خود را کامل نمی دانم و در هدایت تیم ملی کشتی فرنگی نیز حتما از نظرات اهل فن استفاده خواهم کرد.
وی در مورد نظرات شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در مورد عملکردش اظهار داشت: اصل وجود شورای فنی همین است که ضعف ها و کاستی ها را ببیند و بتواند آن را برطرف کند، قطعا من نیز با توجه به حضور سه ساله در تیم کشتی فرنگی نوجوانان و کار کردن با این عزیزان این مسئله را به خوبی درک می کنم و اگر مسائل حاشیه ای به وجود آمده به دلیل آن بود که به این اعتقاد داشتم که در فرصت کوتاهی که در اختیارم بود، ارزیابی دقیقی از عملکرد من نمی توان داشت.
اشکانی تأکید کرد: اما به این موضوع اعتقاد دارم که افرادی که در شورای فنی حضور دارند، از نفراتی بودند که خود کار فنی کرده اند و از دشواری های کار مطلع هستند و انتظار این را دارم که با حمایت از من زمان، فرصت و بستر مناسب را برای انجام کار فراهم کنند.
وی افزود: قطعا حمایت صد در صدی شورای فنی از سرمربی تیم ملی می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی وی را حل کند و اگر سرمربی مطمئن باشد که یک عقبه فنی بسیار بزرگ پشت سر وی ایستاده اند می تواند با قدرت و جسارت بیشتری به کار خود ادامه دهد.
اشکانی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر اعلام می کنم که به عنوان یک کوچکتر در کشتی فرنگی کشور، و همانند یک سرباز، در پی سربلندی و اعتلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های پیش رو هستم و از تمامی کسانی که می توانند در این راه به بنده کمک نمایند دست یاری می طلبم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار