هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری خواهد شد.

جدال تهرانی ها در تالار آزادی/ دیدار تیم های هم تراز جدول در آبادان ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار به میزبانی شمیدر تهران،شهرداری گرگان،نفت آبادان،لوله آ.اس شیراز و پتروشیمی پیگیری می شود.

شیمیدر تهران-دانشگاه آزاد

شاگردان هاشمی عصر فردا در تالار آزادی میزبان دانشگاه آزاد خواهند بود. این رقابت در تهران حساس ترین دیدار هفته سوم به شمار می رود. تیم شیمیدر تهران در بازی گذشته در ثانیه های پایانی موفق شد شهرداری تبریز را در هم کوبد و با 17 امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرد. دانشگاه آزاد نیز در هفته دوم توانست تیم قعر نشین جدول را شکست دهد و با کسب 15 امتیاز جایگاه هشتم جدول را تصاحب کند.

شهرداری گرگان-شهرداری تبریز

تیم شهرداری گرگان که این روزها وضعیت خوبی ندارد فردا در خانه خود مهمان شهرداری تبریز است. شاگردان ایزدپناه تاکنون دو برد را در کارنامه خود ثبت کردند و با 13 امتیاز یک پله از قعر جدول فاصله دارند. تیم شهرداری تبریز نیز با بازیکنان بومی خود عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته و با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

نفت آبادان-شهرداری اراک

دو تیم هم تراز جدول عصر فردا در آبادان به مصاف هم می روند.تیم شهرداری اراک در بازی گذشته موفق شد بر شهرداری گرگان غلبه کند و با 19 امتیاز یک پله پایین تر از جدول قرار بگیرد. تیم نفت آبادان نیز در  هفته دوم توانست سربازان نیروی زمینی را در تالار آزادی شکست دهد و همانند شهرداری اراک با 19 امتیاز در همسایگی این تیم قرار گیرد.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری کاشان

تیم قعرنشین جدول میزبان شهردری کاشان خواهد بود. این تیم به دلیل نداشتن بودجه و نگرفتن بازیکنان خارجی نتوانسته جایگاهی در لیگ امسال داشته باشد و با 11 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. تیم شهرداری کاشان نیز در هفته دوم به مصاف صدرنشین جدول رفت و با اختلاف 20 امتیاز بازی را واگذار کرد و اکنون با 15 امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاده است.

پتروشیمی بندرامام-نیروی زمینی

تیم صدرنشین جدول عصر فردا در خانه خود به مصاف سربازان اسلامی می رود. این تیم با داشتن چند ملی پوش توانسته جایگاه صدر جدولی خود را حفظ کند و تنها یکی از بازی های خود را برابر نفت آبادان واگذار کرده است. تیم نیروی زمینی نیز در این دیدار ارسلان کاظمی را  به همراه نخواهد داشت. شاگردان اسلامی در دیدار گذشته برابر نفت آبادان مغلوب شدند و با 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار