کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند تشکیل جلسه داد.

برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان نهاوند نتایج مثبتی از جمله ساخت و نوسازی پروژه‌‏های بهداشتی، ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها، تجهیز و نوسازی تجهیزات پزشکی، کاهش میزان پرداختی از جیب مردم، ارائه کیفیت مناسب در حوزههای خدمات و درمان و افزایش میزان دسترسی مردم به نیروی متخصص پزشکی را به دنبال داشته است.

دکتر مومنعلی دارابی ادامه داد: انجام همکاریها در حوزه سلامت بین ادارات مختلف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید به صورت منجسم و مستمر باشد تا مسائل بهداشتی _ درمانی شهرستان با سرعت بیشتری حل شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند هم با بیان اینکه ویروس آنفلوانزا نوعی سرماخوردگی است که اگر با بیماری زمینه‌ای و یا کهولت سن همراه نباشد، خطری نداشته و درمانی ساده دارد، افزود: آنفلوانزای پرندگان خطراتی مانند گرفتگی تنفسی را به همراه دارد که این خطرات در افراد مسن بیشتر است.

دکتر سیاوشی گفت: کارکنان بهداشت و درمان، زندانها، مدارس، مسئولان هتل‌ها و مهمانپذیرها آموزش‌های لازم را در خصوص آنفلوانزا دریافت کرده‌اند و هماهنگی‌ درون‏بخشی و برون‏‌بخشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون افراد در معرض خطر انجام شده است، اظهار کرد: طرح نظارت بهداشتی در مراکز ارائه مواد خام، طباخی‌ها و رستوران‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار