39 طرح برق رسانی با اعتبار 22 میلیاردو 400 میلیون ریال تا پایان سال در استان یزد به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: چهار میلیارد و 600 میلیون تومان از محل پرداخت عوارض برق در قانون بودجه امسال برای تکمیل این طرح ها تخصیص یافته است.

 صحتی افزود: 2میلیارد و 240 میلیون تومان به تامین برق متقاضیان روستایی ،2میلیارد و 300 میلیون تومان به طرح های تکمیلی و پرداختی پیمانکاران و 60میلیون تومان برای نظارت بر طرح ها به شرکت مشاوره حوزه طراحی اختصاص یافت.

مدیرعامل توزیع برق یزد ادامه داد: 6طرح در سطح شهرستان یزد به شکل طرح های پوششی شهری اجرا شده که عمده آن شامل توسعه برق روستاهای محمدآباد ، منازل خیرین مسکن ساز اکرم آباد ، نصب ترانسفورماتور در نصرت آباد و احداث شبکه در روستای سید میرزا است.

صحتی افزود: 13 طرح برق رسانی در نواحی یزد نیز در قالب طرح های پوششی مناطق مختلف شهرستان تفت شامل: روستاهای علی آباد ، ده بالا ، دهشیر ، سانیج ، نصر آباد ، طزرجان و اله آباد انجام شده است.

وی یادآور شد : بخش عمده ای از 20 طرح ضروری روستاهای شهرستان میبد ، اردکان ، خاتم ،ابرکوه ،اشکذر و نیر در توسعه ای شبکه این شهرستان ها به صورت کامل تکمیل شده یا تا پایان سال به اتمام می رسد.

استان یزد 615 هزار و 900 مشترک برق دارد که از این تعداد بیشترین مشترکان با افزون بر 497 هزار مربوط به بخش خانگی و 82 هزار مشترک تجاری و بخش صنعت نیز 10 هزار مشترک از خدمات برق استان استفاده می کنند.

امسال نیز 12 هزار و 136 مشترک جدید، 108 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 82 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به همراه 315 پست هوایی و زمینی به ظرفیت 30 مگاولت آمپر در استان ایجاد شده است.

طول شبکه‎های توزیع برق استان نیز شامل 10 هزار و 125 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و 797 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.