گیلان؛

بدمینتون بازان گیلانی، نائب قهرمان مسابقات کشور

بدمینتون بازان گیلانی عنوان نائب قهرمانی مسابقات کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ دبیر هیات بدمینتون استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بدمینتون بازان گیلانی موفق شدند عنوان نائب قهرمانی مسابقات رنکینگ بزرگ کشور را کسب کنند.

بهرام نژادخاوری افزود: در جریان این رقابت ها در یزد بدمینتون بازان گیلانی در دو رشته انفرادی و دو نفره موفق به کسب دو عنوان نائب قهرمانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، حسن متقی ملی پوش گیلانی موفق شد در قسمت انفرادی، مقام نائب قهرمانی و دومی را کسب کند.

دبیر هیات بدمینتون گیلان گفت: این ورزشکار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها توانست برابر حریفان خود به برتری دست یابد و فقط در دیدار نهایی مغلوب حریفش شد تا عنوان دوم و مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

نژاد خاوری افزود: عرفان جوینده دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها نیز در قسمت دبل(دونفره) موفق شد عنوان نائب قهرمانی رقابت های رنکینگ بزرگ بدمینتون کشور را تصاحب کند.

وی خاطرنشان کرد: نادر مینایی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در رقابت های بدمینتون رنکینگ بزرگ قهرمانی کشور بود که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست برابر حریف خود از گردونه رقابت ها حذف شد.

دبیر هیات بدمینتون استان گیلان تصریح کرد: در رقابت های بدمینتون رنکینگ بزرگ قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در یزد با هم به رقابت پرداختند.

نژاد خاوری یادآور شد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و در مسابقات بدمینتون قهرمانی جام دهه فجر که با حضور بدمینتون بازان داخلی و چند کشور خارجی در ایران برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.