در نشست استاندار ایلام با وزیر راه و شهرسازی با تامین اعتبار و اجرایی شدن قطعه اول جاده ایلام – مهران (مهدی آباد - سه راهی ماربُره ) به طول ۱۰ کیلومتر موافقت شد.

دیدار استاندار ایلام با وزرای راه و شهرسازی و نیروبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛پرداخت مطالبات پیمانکار بیمارستان ۳۷۲ تختخوابی ایلام و تسریع در تکمیل عملیات اجرایی این مرکز درمانی از دیگر مصوبات این نشست بود.
 
دستور تعیین تکلیف پیمانکار تونل قلاجه ایوان همچنین پرداخت مطالبات پیمانکار تونل کبیرکوه و شروع عملیات اجرایی بخش باقی مانده از این طرح از دیگر درخواست های استاندار ایلام بود که با موافقت وزیر همراه شد.

پیگیری شروع عملیات اجرایی راه‌آهن ایلام وتسریع در عملیات راه سازی حمیل ،کرمانشاه نیز از دیگر مطالبات استاندار ایلام از وزیر راه و شهرسازی بود که آخوندی دستور لازم را در این زمینه ها صادر کرد. 

 محمدرضا مروارید همچنین با حضور در ساختمان وزارت نیرو در خصوص حل مشکلات فاضلاب های شهری استان و رودخانه های مرزی با وزیر نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار وزیر نیرو در خصوص بررسی ویژه مشکلات مربوط به فاضلاب شهرهای ملکشاهی، ایلام و چوار و تامین اعتبار آن از محل اسناد خزانه اسلامی و همچنین جابجایی روستاهای پایین دست سد سیمره دستور لازم را صادر کرد.
 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.