صادق کلهر، به عنوان سرمربی رشته ی آلپاین، میزبانی ایران در مسابقات بین المللی اسکی معلولین را افتخار بزرگی برای کشورمان دانسته است.

میزبانی مسابقات اسکی افتخار بزرگی برای ایران استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق کلهر در خصوص مسابقات بین المللی اسکی معلولان گفت: برای نخستین بار است که ایران میزبان مسابقات بین المللی اسکی جانبازان و معلولین شده و این برای ما افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۷۷ تا کنون این رشته در ایران تنها یک نماینده داشت و امروز توانستیم با ۲۰ ملی پوش در مسابقات حاضر شویم و می توانیم به آینده این رشته در کشور امیدوار باشیم.

کلهر افزود: من به عنوان تنها نماینده ایران در ۵ پارالمپیک زمستانی حضور داشتم اما امروز به عنوان سرمربی تیم هدایت اسکی بازان را به عهده گرفتم و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این رشته هستم.

وی تصریح کرد: دو سال است که به طور جدی تری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین برای رشته اسکی برنامه ریزی کرده و نتیجه آن کلاسبندی ۲۰ ورزشکار ما در دو رشته اسنوبرد و آلپاین است.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام افراد دارای معلولیت می خواهم که وارد عرصه ورزش به خصوص رشته اسکی شوند تا لذت افتخار آفرینی برای ایران را تجربه کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار