رئیس پلیس راه استان اردبیل از توقیف 252 خودرو با جریمه بالای یک میلیون تومان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حجت فتاحی اظهار داشت: در مدت 9 ماهه نخست امسال 252 دستگاه خودرو که به جریمه بالای یک میلیون تومان داشته‌اند توسط پلیس راه استان اردبیل توقیف شده‌ است تا رانندگان متخلف مورد نظارت و بررسی همه‌جانبه قرار گیرند.

وی با اشاره به این‌که در 9 ماهه نخست امسال 76 جلد گواهینامه متخلف توسط پلیس راه استان اردبیل ضبط شده است، افرود: پلیس راه استان نظارت همه‌جانبه‌ای بر وضعیت رانندگان در جاده‌ها دارد و در این زمینه اقدامات اساسی انجام داده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از توقیف 446 دستگاه خودرو به دلیل دو تخلف همزمان حادثه‌خیز در محورها و جاده‌های حادثه‌خیز اردبیل خبر داد و بیان کرد:‌ پلیس راه استان اردبیل نظارت کنترلی خود را به مراتب افزایش داده و با رانندگان متخلف با جدیت برخورد می‌کند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به این‌که یک هزار و 137 موتورسیکلت به دلیل تخلفات در 9 ماهه نخست امسال توقیف شده است، تصریح کرد: این رانندگان به دلیل سرعت غیرمجاز، حرکتهای غیرمجاز و سبقت غیرمجاز توقیف شده و در این زمینه پلیس راه استان اردبیل با تمهیدات لازم و اساسی درصدد کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای است.

وی با بیان این‌که پلیس راه استان اردبیل با عامه مردم در جاده‌های مواصلاتی برخورد مناسب دارد، افزود: رانندگانی که تخلفات حادثه‌خیز انجام می‌دهند، پلیس راه استان اردبیل برخورد جدی و سلبی را مبنای کار خود قرار داده است.

وی گفت: بر اساس ماده 14 قانون بیمه رانندگان حادثه‌ساز که دچار تصادفات فوتی می‌شوند در مرحله نخست 2.5 درصد خسارت مالی و بدنه را می‌دهند و در مرحله دوم و سوم این خسارت 5 تا 10 درصد بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.