معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما از راه‌اندازی مدارس جدید سما در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، فارسان و سامان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم یزدان‌پناه در هفتمین نشست شورای نظارت و هماهنگی سما استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: راه‌اندازی مدارس سما با حمایت آموزش و پرورش در مناطق محروم، نقش موثری در پیشرفت و توسعه آن مناطق دارد.

عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هم گفت: برای احداث دانشکده پردیس دانشگاه آزاد لردگان، مجتمع دانشگاهی و سما ۵ هکتار زمین در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان امسال مجوز نهایی ساخت آن از سازمان ملی زمین اخذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه بین مدارس دولتی و غیردولتی به‌ویژه مدارس سما جدایی وجود ندارد گفت: از نهادهایی که پا به عرصه پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش می‌گذارند حمایت می‌کنیم.

بهروز امیدی، با ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای با عنوان کلینیک مدارس برای نظارت دقیق آموزشی، تربیتی و پرورشی افزود: این کمیته متشکل از اعضای هیئت علمی و کار‌شناسان تعلیم و تربیت از دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان است.

رؤسا و کار‌شناسان ادارات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این نشست به ارائه پیشنهادات خود برای راه‌اندازی و توسعه مدارس سما در استان پرداختند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار