مردانی گفت: تلاش می کنم در سنگین وزن دنیا خاص باشم تا عنوان بهترین سنگین وزن جهان برای مدتها به من و کشور عزیزم تعلق گیرد.

سجاد مردانی قهرمان سنگین رقابت های فاینال گرندپری 2016 باکو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از تلاش و سخت کوشی برای سربلندی کشورمان گفت و بیان داشت :

 با تمام وجود تلاش می کنم تا عنوان بهترین سنگین وزن دنیا تا مدتها  به من و کشور عزیزم تعلق گیرد و اگر حرفی از بهترین سنگین وزن دنیا باشد تا سالهای سال این عنوان به سنگین وزن ایران اختصاص داده شود.

مردانی یادآور شد: از همان ابتدا که عضو تیم ملی شدم با این نیت وارد تیم ملی شدم که باید در سنگین وزن دنیا خاص باشم و به گونه ای  عمل کنم که سالهای حضورم در سنگین وزن ایران مثال زدنی باشد و همیشه  تمام تلاشم این بوده که بتوانم در این وزن مهره ای باشم که دنیا تا مدتها چنین مهره ای به خود ندیده است.

مهمترین هدفم شاد کردن مردم عزیز کشورم است

مردانی با بیان سقف آرزوهایش و شادی مردم کشور اظهار داشت : برای شاد کردن دل مردم عزیزم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنم و با تمام وجود برای المپیک توکیو و کسب بهترین نتیجه و شادی دل مردمم تلاش می کنم.

وی ادامه داد: این نوید را به مردم عزیز و خوبمان که هرچه داریم از دعای خیرشان است می دهم که با تمام وجود برای المپیک توکیو و کسب بهترین نتیجه تلاش کنم تا بتوانم دلشان را شاد کنم و می خواهم که صبوری کنند تا به امید خدا در مسابقات آینده بیشتر شادشان کنم .

مردانی خاطرنشان شد: پس از بازگشت از المپیک و استراحتی که داشتم مصمم و محکم برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت خودم را برای چهار سال آینده تا المپیک توکیو انجام دادم .

وی ادامه داد: تمریناتم را مصمم انجام می دهم تا پایان این چهار سال به اما و اگر کشیده نشود، با اقتدار و اطمینان خاطر برای المپیک توکیو آماده شوم.

مرد طلایی گرندپری باکو تصریح کرد: من باید کامل تر شوم و نقص های کوچکی که در تکینیک دارم را به طور کامل برطرف و از تجربیاتم برای کامل شدن استفاده کنم.
 
مردانی افزود : مسابقاتی که در این مسیر چهار ساله تا المپیک توکیو در پیش داریم ، پله های این مسیر هستند و من باید از تک تک این پله ها استفاده کنم و به تجربیاتم اضافه کنم تا ان شااله به لطف خدا نتایج به گونه ای که خود می خواهم رقم بخورد و طوری کامل شوم که همه نتایج دست خودم باشد.

وی یادآور شد: مسابقات فینال گرندپری از اهمیت خاصی برخوردار است و بهترین ها در این مسابقات شرکت می کنند وبرای این مسابقات تعلل نکردم و تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام دادم و شکر خدا که توانستم به لطف و عنایت خداوند بهترین نتیجه را کسب کنم .

مردانی درباره غیبتش در لیگ برتر کشور اظهار داشت : در حال حاضر می خواهم تمرکزم را بر روی مسابقات مهم و پرامتیازی بگذارم  که هر مسابقه اش می تواند تجربه مسابقات بسیار سنگین در حد المپیک را برای من داشته باشد و با کسب تجربه این مسابقات می توانم نتیجه لازم را کسب کنم، به همین دلیل ترجیح دادم فعلآ در لیگ حضور نداشته باشم تا به امید خدا ببینم در آینده چه پیش می آید و برای نیم فصل دوم چه شرایطی رقم می خورد .

در لیگ ایران به قهرمانان بها داده نمی شود

ملی پوش کشور نظرش را درباره حضور در لیگ های خارج از ایران اینگونه بیان داشت:  لیگ های خارج از کشور به به اندازه لیگ ایران اعتبار ندارند. درست است که لیگ ما از لحاظ بحث مالی بسیار ضعیف است و آنطور که باید و شاید به بازیکنان و قهرمانان بها داده نمی شود اما به لحاظ فنی از سطح خوبی برخوردار است و به همین دلیل به لیگ های خارج از کشور فکری نمی کنم.

مردانی ادامه داد : معتقدم باید در هر شرایطی سخت تمرین کنم و برای کسب نتایج بهتر و اهدافی که مصمم به دنبالشان هستم کامل تر کارم را ادامه دهم.

مردانی در پایان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در رده های پایه بیان داشت :خوشبختانه فدراسیون تکواندو برنامه ریزی هایش از پایه ترین رده های سنی بوده و برای مهره سازی در مقاطع بالاتر سرمایه گذاری کرده و به نظر من در این زمینه هم موفق بوده و نتایج اخیر در رده های پایه نشان دهنده این سرمایه گذاری فدراسیون است که همیشه به این موضوع بها داده و پایه سازی کرده و شکر خدا محقق هم  شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار