برقی: پیروزی ما نشانه ضعف تیم پارسه نیست/شنیده‌ام که تراویسا بازمی‌گردد

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این که تیم ما موفق شد پارسه را 3 بر صفر شکست دهد نشان از ضعیف بودن تیم حریف نیست.

برقی: پیروزی ما نشانه ضعف تیم پارسه نیست/شنیده‌ام که تراویسا بازمی‌گرددبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،عباس برقی ، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه که در غیاب تراویسا که برای تعطیلات سال نو میلادی به ایتالیا سفر کرده است، هدایت این تیم را برعهده دارد، پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در دیدار با پارسه، گفت: به اعتقاد من دو تیم نمای پایاپایی داشتند و تیم ما امروز به یک برد ساده دست پیدا نکرد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل روانی در تیم پارسه وجود داشت، گفت: به نظر من بازیکنان این تیم تمرکز کافی نداشتند و همین امر موجب شد در دقایق پایانی هر ست بازی را به ما واگذار کنند. در واقع باید بگویم که شکست خوردن تیم پارسه مقابل ما نشان از ضعیف بودن این تیم نیست.

برقی در بخش دیگری از صحبت هایش به غیبت تراویسا اشاره کرد و گفت: آخرین صحبتی که در این باره شنیده‌ام این است که تراویتسا بازخواهد گذشت. البته این مسئله در چارت کاری من نیست و مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود. باشگاه تلاش خود را می‌کند که مشکل مالی وجود نداشته باشد. اینکه تراویسا نیز چنین تصمیمی گرفته تا از ایران برود شاید بخشی از آن مربوط به فرهنگی است که او دارد. تراویتسا می‌تواند قبل از حضورش در ایران وضعیت را بسنجد.

وی همچنین به پایان کار بازیکن فنلاندی تیمش اشاره کرد و گفت: خیلی بعید می‌دانم که این بازیکن باز هم در تیم ما بازی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار