نشست هم اندیشی روحانیون و ائمه جماعات شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در نشست هم اندیشی روحانیون و ائمه جماعات شهرکهای صنعتی این استان گفت: منزلت اقامه نماز آن‌قدر بالاست كه بايد بحث نماز را برای خودمان و ديگران هميشه به صورت مستمر يادآوری کنیم و در راستای ترويج فرهنگ نماز در ادارات توجه و برنامه های بیشتری داشته باشیم.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: باید توجه داشته باشیم که رضاي خداوند و خلوص نيت در انجام فعاليت های مختلف و کارهاي اجرايي، جلب رضایت مردم است و رعايت اين مهم ضروری خواهد بود زیرا نماز است که انسان را به این جایگاه خواهد رساند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با تلاشهای مخلصانه روحانیون و ائمه جماعات شهرکهای صنعتی فرهنگ نماز بدرستی در جایگاه خود در شهرکها و نواحی صنعتی قرار گرفته و پیوند صنعتگران با روحانیون موجب ارتباط صمیمی شده تا صنعتگران بتوانند نیازها و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند و از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایند.

در ادامه این نشست عضو شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی افزود: نماز محبوب ترین عمل ها در پیشگاه ربوبی و جزوه مسائل بسیار مهم واساسی است، نماز میزان سنجش اعمال و رفتار ما محسوب می شود برای همین باید بازهم روشهای صحیح فرهنگ نماز را گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عظیمی عنوان کرد: از کارکردهای عبادی انجام شده در شهرکهای صنعتی می توان به نماز جماعت ظهر و عصر، تلاوت قرآن، بیان احکام، دعا و مناجات و سخنرانی اشاره کرد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار