مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال نیازی به بازیکن جدید ندارد چرا که فوتبالیست های خوبی در اختیار داریم.

رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ورود و خروج بازیکنان به طور رسمی از طرف منصوریان به باشگاه اعلام نشده و اگر تیم استقلال نتواند بازیکن جدیدی را هم جذب کند جای نگرانی نیست چرا که بازیکنان خوبی در تیم داریم و نیاز به فوتبالیست جدید نیست.

وی ادامه داد: فصل نقل و انتقالات شروع شده و باشگاه استقلال به غیر از آرش افشین، بازیکن دیگری را از لیست تیم حذف نکرده است.در حال مذاکره با تیم ها هستیم و در چند روز آینده تصمیم قطعی را می گیریم.

افتخاری افزود: در تیم امید استقلال 5 بازیکن خوب داریم که اگر به آنها فرصت داده شود می توانند از ستارگان تیم استقلال باشند. خروج امین حاج محمدی هنوز از طرف منصوریان اعلام نشده است. هواداران ما نگران نباشند چرا که در نیم فصل دوم با قدرت در لیگ برتر حاضر می شویم.

وی در خصوص دعوای بین برانکو و کی روش گفت: این دعوا جدی نیست و هر دو سرمربی خارجی هستند و به طور حتم با یکدیگر کنار می آیند.

افتخاری در خصوص برخورد رحمتی و منصوریان عنوان کرد: حق مربی است که از تمام بازیکنان خود در زمین استفاده کند و حضور رحمتی بر روی نیمکت دلیل بر تنبیه و یا اختلاف وی با منصوریان نیست.

وی تصریح کرد: قبل از بازی با سپاهان جلسه ای را با حضور رحمتی و منصوریان برگزار کردیم و هردو آنها قول دادند که از یکدیگر حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: منصوریان برای افزایش روحیه گلر دوم تیم از حضور وی در زمین استفاده کرده و این موضوع برای تمام بازیکنان استقلال صدق می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار