لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش در گروه‌های هدف است.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزشبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عدم رعایت قوانین را عامل اصلی در بی انضباطی ترافیکی و رخ دادن تصادفات عنوان و بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش در گروه‌های هدف تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی صبح امروز در کارگاه آموزشی ویژه مدیران اجرایی پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تغییرات فزاینده ای که در بخش‌های مختلف اجتماعی در جامعه رخ می‌دهد، ما نیازمندیم که علوم مختلف خود و به ویژه علومی که مرتبط با حوزه کاری ما قرار دارند مطابق با نیازهای جامعه، به روز کنیم تا بتوانیم در ماموریت‌های حوزه کاری خود موفق باشیم. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره با اینکه تمام بخش‌های نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه دارند، تصریح کرد: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل نوع ماموریتی که بر عهده دارد در بین بخش‌های مختلف پلیس، ارتباط بیشتری را با مردم جامعه دارد. 

وی نقطه اتکای نیروی انتظامی را مردم خواند و گفت: بر اساس راهبرد جامعه محوری و مردم‌مداری پلیس، تمام برنامه‌های نیروی انتظامی براساس نیازهای مردم تعریف شده است.

وی تصریح کرد: اقتدار و شخصیت با استفاده از قدرت، زور و بدرفتاری به دست نمی‌آید بلکه در سایه تعالی رفتار، احترام به مردم و رعایت حقوق شهروندی محقق می‌شود.  

سردار رحیمی رانندگان خودروها، راکبان موتورسیکلت‌ها و سرنشینان انها و عابرین پیاده را، جامعه هدف در پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: برای ارتقاء فرهنگ شد آمدی باید توجه ویژه‌ای به آموزش و ارتقا فرهنگ در این جامعه صورت گیرد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار