رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی استان گيلان از كشف 72 هزار و 526 قلم انواع ابزار و يراق خارجي قاچاق به ارزش 65 ميليون ريال در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ سرهنگ علي يوسفي در تشريح اين خبر گفت: در پي كسب گزارش مبني بر فعاليت فردي در پخش و توزيع لوازم ابزار و يراق خارجي قاچاق در رشت، موضوع در دستور كار پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز قرار گرفت.
رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس گيلان با بيان اينكه با بررسي گزارش مشخص شد كه يكي از صاحبان صنف فروش ابزار يراق رشت، ابزار خارجي قاچاق را به طور عمده عرضه مي كند، افزود: ماموران اين پليس با اقدامات پليسي محل دپو ابزار يراق قاچاق و هويت فرد را شناسايي كردند.
وي با تاكيد براينكه با انجام اقدامات پليسي ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز به زمان ورود محموله ابزار و يراق قاچاق از پايتخت كشور به اين استان پي بردند، ادامه داد: محل دپو اين ابزار در يكي از انبارهاي اطراف شهر رشت بود.
اين مقام انتظامي با تصريح براينكه ماموران پليس در هنگام تخليه محموله مذكور سررسيده و انبار را مورد بازرسي قرار دادند، متذكرشد: در بازرسي از اين انبار 72 هزار و 526 قلم انواع ابزار و يراق خارجي قاچاق كشف و ضبط شد.
يوسفي با بيان اينكه كالاهاي مذكور انواع آچار، سنگ هاي برش گرانيت و سراميك و... بودند،افزود: كالاهاي كشف شده 65 ميليون و 540 هزار ريال ارزش دارد.
رئيس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس گيلان با تاكيد براينكه در اين رابطه يك متهم دستگيرشد، گفت: متهم مذكور با تشكيل پرونده به مقام هاي ذي ربط معرفي شد.


انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، قاچاق ، قاچاق کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.