90میلیاردتومان تسهیلات جبران خسارات زلزله در زرند

تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی ساختمان‌های شهرستان زرند اختصاص یافته است.

90میلیاردتومان تسهیلات جبران خسارات زلزله در زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی عصرامروز درستاد بحران استان به خسارات زلزله های اخیر زرند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به دنبال بازدیدمعاون رئیس جمهور  در زمان زلزله از شهرستان زرند، اعتباراتی برای این شهرستان تخصیص دادند که اکنون اعتبارات ابلاغ ‌شده‌ است.

وی از 90 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان زرند خبر داد و گفت: این تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی ساختمان‌های شهرستان زرند اختصاص یافته است.

رزم حسینی به شرایط دریافت تسهیلات اشاره و تاکید کرد: ساختمان‌های قدیمی باید تخریب شوند تا دوباره مشکلاتی را ایجاد نکنند و این تسهیلات منوط بر تخریب ساختمان قدیمی است.

وی افزود: 62 میلیارد تومان برای بازسازی به شهرستان زرند اختصاص یافته که 20 میلیارد تومان آن به بیمارستان زرند اختصاص یافته است.

استاندار کرمان تصریح کرد: استان کرمان در شرایط فعلی گرچه با بحران آب مواجه است، اما در هر صورت مشکل فوق بحرانی به غیر از خشکسالی در این استان وجود ندارد.


وی در ادامه گفت: استان کرمان به موقع پیشگیری‌های لازم را در خصوص مقابله با آنفلوانزای پرندگان انجام داده‌اند، بطوری‌که در استان کرمان مواردی از آنفلوآنزای پرندگان مشاهده نشد.

وی هرنگرانی برای مصرف فرآورده های طیور را بلامانع دانست وگفت: از بابت سلامت گوشت مرغ ودیگر فراورده های طیور درمقابل آنفلوآنزا اطمینان داریم.


انتهای پیام/ح





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار