رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: سازمان های مردم نهاد بستری برای جلب مشارکت مردمی در راستای رفع نیازهای این شهرستان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید خلیلی امروز در نشست مشترک با اعضای سمن های تیران و کرون افزود: سمن ها بر اساس نیازهای شهرستان کار تخصصی انجام می دهند و با تشکیل آنها، مشارکت مردمی بویژه جوانان برای فعالیت های عام المنفعه جلب شده است.
وی بیان کرد: باید سهم سازمان های مردم نهاد در ارتباط با دستگاه های اجرایی برای تامین نیازها مشخص و بر اساس آسیب شناسی و نیازسنجی ظرفیت های موجود در این شهرستان، سمن تشکیل شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، تشکل سازمان های مردمی را برای گسترش فرهنگ ازدواج و کمک به ازدواج آسان از نیازهای این شهرستان برشمرد و افزود: تقویت سمن ها، همکاری هرچه بیشتر آنها با یکدیگر، نیازسنجی جوانان برای ارائه خدمات بهتر به آنها در زمینه تقویت هویت ملی و دینی از مهمترین موضوعاتی است که باید در حوزه تقویت سازمان های مردم نهاد و جلب مشارکت عمومی انجام شود.
وی ادامه داد: ظرفیت های سازمان های مردم نهاد و نقش آنها در جامعه مغفول مانده و این غفلت موجب رشد نیافتن فعالیت آنها در بالاترین حد و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی شده است و اطلاع رسانی از سوی سمن ها و رسانه ها، این کمبود را جبران می کند.
پنج سمن تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار