گرگان؛

رواج بی حجابی فتنه استکبار

امام جمعه گرگان گفت: بی حجابی برنامه ای اسکتباری و فتنه ای است که برای انحراف دختران ما برنامه ریزی شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: ۱۷ دی ۱۳۱۴ روزی بود که رضاخان قانونی وضع کرد که حجاب اسلامی، قانونا ممنوع شد اما پس از رفتن او قانون برداشته شد ولی بی حجابی ترویج یافت.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: ۶۰ شبکه و موسسه فرهنگی برای نابودی بنیان خانواده در کشورهای اسلامی فعالیت می کنند و حتی بودجه هایی که آن ها صرف می کنند دوبرابر بودجه کشور ایران است.

وی ادامه داد: غرب از بی حجابی پشیمان است زیرا خانواده آن ها از هم پاشیده است و خانواده دیگر در غرب معنا ندارد، در حالی که در کشور ما خانواده یک اصل  و روابط خانواده بسیار مهم است.

امام جمعه گرگان با تبریک هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: امام حسن عسکری (ع) همه را به تقوای خدا و وحدت اسلامی توصیه می کردند.

وی افزود: ایران فعالیت های شایسته ای در عراق دارد و امیدوارم کشور عراق که برادر ما است، از گرفتاری هایی که امروز به آن ها تحمیل شده، رها شود.

آیت الله نورمفیدی  به روز 19 دی اشاره کرد و اضافه کرد:  در این روز مردم قم قیام کردند و برخی در این راه شهید شدند، این قیام مقدمه ای شد تا انقلاب ادامه پیدا کند و در سال ۵۷ هم به پیروزی منتهی شد.

امام جمعه گرگان گفت: دوشنبه ۱۰ ربیع الثانی هم سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) است. بانوی بزرگواری که جایگاه بالایی در نگاه ائمه دارد.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.