با حضور محسن رضایی، آیت الله لطفی و مروارید، قرارگاه ستاد جهاد توانمندسازی استان ایلام افتتاح شد.

افتتاح قرارگاه جهاد توانمندسازی استان ایلامبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، صبح جمعه 18 دیماه 1395 با حضور محسن رضایی،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مروارید، استاندار ایلام ستاد جهاد توانمندسازی استان ایلام افتتاح شد.

در این جلسه که جمعی از مدیران استان ایلام، اعضای شورای تامین استان حضور داشتند، مهندس رستمی، مدیرعامل قرارگاه توانمندسازی  گزارشی از فعالیت های ستاد جهاد توانمندسازی مناطق محروم و مشارکت خیریه ها را به شرکت کنندگان ارائه کرد و حسن کافی، فرمانده قرارگاه توانمندسازی استان ایلام، گوشه ای از برنامه های این قرارگاه برای رفع محرومیت های مردم صبور ایلام بیان کرد.

رضایی، در ادامه با برشمردن ویژگی ها و برنامه های این ستاد برای رفع محرومیت های استان گفت: ان شا الله این ستاد با جلب کمک های خیریه ها، در موضوع توانمندسازی روستاییان و جوانان ایلامی فعال می شود.

آیت الله لطفی و مروارید، با استقبال از توجه و کمک های رضایی و اعضای ستاد جهاد توانمندسازی به استان ایلام، ابراز امیدواری کردند که مسوولان و مردم استان ایلام در خصوص توانمندسازی استان، مساعدت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار