اصفهان؛

ترانه ایران امروز دربرنامه زنده‌رود

کودک رها شده‌ در مبارکه صبح امروز در برنامه تلویزیونی زنده‌رود در شبکه اصفهان حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کودک رها شده‌‌ای که چند روز گذشته توسط مادرش به همراه نامه‌ای در مبارکه رها شده بود، صبح امروز در برنامه تلویزیونی زنده‌رود در شبکه اصفهان حضور پیدا کرد.

رضا صادقی در گفت‌وگوی تلفنی اظهار کرد: اسم این طفل معصوم را ایران گذاشتیم چون همه ایران دنبال این کودک هستند؛ هیچ مادری بدبخت نیست بلکه مادر همیشه لبخند خداست و قطعاً اگر صدای من را می‌شنود و چهره فرزندش را می‌بیند دلش برای او پر می‌زند و امیدوارم این نگاه به لبخند منجر شود.

وی افزود: یک ایران به تمام معنای کلمه دوست دارند این ماجرا به لبخند منجر شود چرا که این دختر نمونه کوچکی از محبت مردم است و البته کودکان دیگری هم هستند که مردم باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.

خواننده کشورمان گفت: امیدوارم مادر این بچه با این صحبت‌ها و دیدن تصاویر دلش محکم‌تر شود که اگر جلو بیاید و لبخند خود را یک‌بار دیگر به او هدیه کند تمام ایران دعاگوی او خواهند بود و او را حمایت خواهند کرد.

رضا صادقی اظهار امیدواری کرد سرانجام این کودک، لبخند او و مادرش شود.

مدیر کل بهزیستی اصفهان نیز گفت: ازاین‌دست بچه‌ها در سازمان بهزیستی هستند و باید برای همه آن‌ها کارکنیم.

فتیله‌ای‌ها هم که مهمان برنامه زنده رود بودند با درخواست از مادر کودک برای اینکه کودک را خودش بزرگ کند، گفتند: کودک باید توسط مادرش بزرگ شود و تلاش می‌کنیم مادر کودک را پیدا کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار