سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دور برگشت لیگ دسته اول کشور شرایط بهتری داریم و به دنبال صعود به رده بالای جدول هستیم .

 سرمربی تیم فوتبال مس کرمان: در دور برگشت لیگ دسته اول کشور شرایط بهتری داریم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عصر جمعه پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته ایم و می کوشیم شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی افزود: برابر فجر بازی خوبی ارایه دادیم و در نهایت توانستیم به این تیم خوب که مشکلات زیادی دارد 2 گل بزنیم .

ابراهیم زاده ادامه داد: حیف از فجر است که به این روز افتاده و باید از غلام پیروانی سرمربی این تیم فجر حمایت کرد تا در ادامه بتواند شرایط بهتری پیدا کند.

دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و مس کرمان عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور با نتیجه 2 بر صفر به سود مس کرمان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز پایان یافت.

با پایان یافتن هفته هجدهم ،تیم سپیدرود رشت با 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان هم به ترتیب با 33 و 32 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

فجر سپاسی با این شکست با 12 امتیاز همچنان در رتبه هفدهم جدول جا خوش کرده است و تیم مس کرمان هم با 26 امتیاز در رده هشتم است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، مس ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار