هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پر گل تیم های مدعی قهرمانی در برابر رقبای خود به پایان رسید.

مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان حریفان خود را در هم کوبیدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران :رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری چهار بازی در هفته چهاردهم پی گیری شد که در مهم ترین بازی و در دربی اصفهان تیم قدرتمند آینده سازان میهمان ذوب آهن بود.

این رقابت با نتیجه 4-2 به سود آینده سازان به پایان رسید که برای آینده سازان  فروغ موری ، شیدا تخشا ، شقایق روزبهان و صفورا جعفری و گل های ذوب آهن را شهربانو محمودی ، فاطمه خدومی به ثمر رساندند.

همچنین این مسابقه یک مهمان ویژه نیز داشت. پاتریشیا که به نمایندگی از  فدراسیون جهانی فوتبال در ایران حضور دارد تا کنون کلاس های آموزشی را برای سرمربیان تیم ملی و لیگ برتر برگزار کرده و در حال حاضر نیز عملکرد دروازه بانان فوتبال بانوان کشورمان را ارزیابی می کند.

در دیگر مسابقات هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بانوان استقلال خوزستان در خانه برابر شهرداری بم با نتیجه  9-2 شکست خورد و خیبر خرم آباد به تساوی بدون گل در خانه قشقایی شیراز رضایت داد.

در تنها مسابقه روز پنج شنبه نیز شهرداری سیرجان با گل های افسانه چتر نور، طاهره سلیم پور(2 گل)و تک گل فاطمه گرایلی با نتیجه 5-2 برابر پالایش گاز ایلام به برتری رسید. هردوگل پالایش گاز را زهرا حاتم نژاد به ثمر رساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ دی ۱۳۹۵
بم امسال 100% قهرمانه
آخرین اخبار