اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت سبک زندگی رضوی، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی با معرفی ۲۲ اثر برتر در مشهد برگزار شد.

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: پس از فراخوان سراسری این جشنواره در دو ماه پیش ۱۰۵۷ اثر از استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 عباس محمدیان افزود:  پس از بررسی هیئت داوران ۲۲اثر برتر انتخاب و به جشنواره کشوری که دهه فجر امسال در تهران برگزار می شود ارسال شد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند و همیشه ثابت کرده‌اند به عنوان سربازی جان بر کف، به وظایف انقلابی خود به نحو شایسته‌ای عمل می‌کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  با تأکید بر اینکه ارتقا و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی از رسالت‌های امروز اصحاب رسانه است، ابراز کرد: چون جهان، تشنه گفتمان انقلابی ما است، باید به صورت شبانه‌روزی وقت بگذاریم تا گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل گسترش، تبیین و عملیاتی شود.

محمدیان تصریح کرد: بنابراین باید با سامان‌دهی و سازماندهی همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خودمان را مجهز کرده و در خط مقدم جنگ نرم این پیام را به گوش جهانیان برسانیم.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تقدیر شد.

انتهای پیام//ا.ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.